Látkové vložky (fotonávod + střih)

26. března 2011 v 18:38 | Petra |  Střihy a návody

intim1
Když látkují miminka, proč bychom neměly látkovat my ženy?:-) Kdo šijete AIO bez křidélek podle mého střihu, máte z prostřihů přesné kousíčky - tak akorát vždy na jednu vložku! Pečlivě si je schovávejte na látkové vložky:-) Aksamit je úžasný v kontaktu s pokožkou a PUL dýchá a zároveň nepropouští.

Já nejsem vložkový typ, takže používám jen slipové vložky, ale na přání jsem už šila i denní a noční. Od zkušenějších švadlenek si ráda nechám poradit - tak, aby zdejší střih sloužil co nejlépe. Prosím, kdo máte zkušenosti, přidejte trošku do mlýna:-)

Střihy můžete libovolně používat pro svoje soukromé nekomerční účely, děkuji:)

Budete potřebovat

Postup

1. Ze střihu vyberte příslušné díly. Noční vložku uděláte tak, že denní prodloužíte cca na 27 cm (+ na švy) nebo dle libosti.
Ve střihu je naznačeno přerušovanou čarou střižení pro vložku, která nemá tvarovaná křidélka, ale je více dokulata. Je to pro šití mnohem pohodlnější - vhodné zejména pro variantu, kdy obšíváte vložku overlockem z lícové strany (viz bod 7. A)
vloz1

2. Naneste na látku a vystřihněte.

Savá jádra:
Použijte dle zbytků, které máte a také dle síly vaší menstruace. Např. 4 vrstvy oboustranného bamb. froté. 2 - 3 vrstvy konopného flízu atp. Lze kombinovat a použít lze i aksamit, ale musíte dát více vrstev, protože méně saje. Na noční vložku více.

vloz3

3. Savé jádro obšijte overlockem, cikcakem nebo jen rovně cca 1cm od kraje.

vloz4
4. Prošijte savé jádro uprostřed - buď rovným stehem nebo hustějším nízkým (cca 3,5 mm) cikcakem. Použít můžete i ozdobné stehy - když budete šít kontrastní nití, jako já většinou šiju, tak to bude vypadat moc hezky.

vloz6
vloz7
6. Takto vypadá prošití z rubové strany vnitřní dotykové vrstvy (omluvte šikmě střihlé křidélko:-)

Teď máte dvě možnosti dokončení:
A. Zakončení sešitím overlockem z lícu
B. Přišítí k sobě z rubu, přetočení na líc a prošití z lícu.

vloz9

7. A. Přišijte k sobě overlockem PUL a vnitřní vrstvu z lícu. Dávejte si pozor, aby vypadal steh hezky. Já na to na overlocku nemám trpělivost, tak raději dělám variantu B. (Pokud budete šít variantu A., nepřidávejte v kroku č. 1 na švy!

vloz10

7. B. Přišijte k sobě overlockem nebo cikcakem PUL a vnitřní dotykovou vrstvu z rubu - POZOR: nechte si malou část nesešitou, abyste mohli tudy vložku otočit na líc. Stačí 5 cm - nechte si to v místě, kde je vložka nejrovnější, na koncích v prudkém záhybu by se vám to pak z lícu špatně prošívalo.
Vložku otočte na líc, prošijte po krajích rovným stehem. V místě, kde je mezera, tak našpendlete, aby kraje byly spolehlivě zahlé dovnitř, a prošijte.

vloz8
8. Prošijte ještě rovně z lícu místo, kde se budou zahýbat křidélka.

finis1

9. Nacvakejte patentky (podle obrázku - 2 mističky na vnitnří vrstvu a "čudlík" na vnější stranu.

10. A máte hotovo. Šití vložek chce cvik, sama mám ještě stále všechny vložky křivé (vidíte samy na fotografiích), ale funkční jsou a to je hlavní:-)

OBMĚNY A DOPORUČENÍ

  • Intimky, které používáte při běžném nošení nebo jako doplněk na konci menstuace k tamponu / kalíšku, nemusí mít PUL, jako vnější vrstva je s odstupem nejlepší jemný HILCO manžest ze šijemdětem.
  • Skvělá vnější vrstva je též minky - pro intimky nedávám mezi už PUL, u denních a nočních ano. Minky zajišťuje, že vložka skvěle drží na spodním prádle. Podobně bude působit zřejmě i suedecloth a flíz. No, prostě všechny prostřihy, které máte, zpracujte:-)
  • Vložku lze také ušít tak, že jako vnitřní vrstvu našijete suedecloth, na který všijete směrem k tělu (z lícové strany) savé jádro z aksamitu (není tedy uprostřed, ale navrch). Savé jádro můžete ještě v tomto případě tvarovat (uprostřed zúžit:-). Suedecloth má výhodu, že zůstává neustále při kontaktu s pokožkou suchý. Nevím, zda by šel použít podobně jako aksamit (?), ale asi bambus je bambus:-)
  • K patentkám je variabilní zapínání i suchá zip, je to podle mě rychlejší. Ale na vyzkoušení se teprva chystám:-)
  • Na savé jádro můžete použít jakékoliv zbytky textilií (třeba i staré ručníky a tak).

PÉČE A ÚDRŽBA

Budete potřebovat zavírací nádobu, do které budete použité vložky namáčet do studené vody, ideálně s kapkou tea tree olejíčku, než budete prát (nejlépe do 2 dnů, lze s normálním prádlem). Pokud budete vložky používat mimo domov, potřebujete ještě nepromokavou taštičku (ušijete též ze zbytků PUL). Před praním vložky vymáčkněte od přebytečné tekutiny.

Fotografie vložek

denni1
denni2
denni3

Denní vložka - uvnitř PUL + 4 vrstvy oboustranného bambusového froté, vnitřní vrstva aksamit, vnější minky.

intim1

finis1

intim3

Intimka - Uvnitř aksamit, zvenku minky.

nocni1

vloz9

nocni2

Noční vložka, uvnitř aksamit, zvenku PUL (bavlna se zátěrem PUL:-)

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Petra Petra | 26. března 2011 v 19:53 | Reagovat

Prima článek. Zrovna včera jsem deset vložek ušila. Jako nepropustnou vrstvu jsem použila Polar flís, dovnitř bambusovo-konopný jádro a nahoru různé zbytky po šití plenek. Jediná nevýhoda flísu je, že je oproti PULu tlustší, ale jinak bych řekla, že je prodyšnější. Já teda nemaje overlock používám jen overlockový steh na obyč stroji a pak přebytky látky ostříhávám, přijde mi to nejrychlejší a když pečlivě zvládnu zatáčky i docela hezký.

2 ekozahrada ekozahrada | 26. března 2011 v 19:59 | Reagovat

[1]: Peti, díky za super tip s tím flízem, to mě vůbec třeba nenapadlo:-) Určitě to lépe dýchá!

3 Květa Květa | E-mail | 21. dubna 2011 v 11:20 | Reagovat

Ahoj prosím na kolik vyjde jedna vložka?Bych byla ráda kdyby se našla dobrá duše,která by mi je ušila a prodala za rozumnou cenu?Díky moc.

4 ekozahrada ekozahrada | 21. dubna 2011 v 15:59 | Reagovat

[3]: Ceník je zde: http://ekozahrada.blog.cz/1104/aktualni-cenik

5 Rukodělka Rukodělka | Web | 4. srpna 2012 v 17:54 | Reagovat

Prosím prosím, mám dotaz: jak daleko by měly být od sebe nacvakané patentky? Už mám vložky skoro došité, fotky zveřejním.Zítra budu fotit vzorník stehů na overlocku na blog :-)

6 Caramilla Caramilla | 4. srpna 2012 v 21:37 | Reagovat

[5]: 2 cm ;-)

7 Veronika Veronika | E-mail | 2. prosince 2012 v 23:18 | Reagovat

Moc vás zdravím. Děkuji za střih, chtěla jsem se zeptat, kde sháníte materiál látky a vysvětlení, co je prostřih PUL
prostřih aksamitu-jsem to nepochopila. Taky, kde se dájí sehnat plastové patentky. Díky za info.... :-)

8 Caramilla Caramilla | 3. prosince 2012 v 10:35 | Reagovat

[7]: Hezký den, prostřih jsou vlastně "zbytky" ze stříhání na jiné výrobky, zde konkrétně byly myšleny plenky. Když se poskládá střih na látku a vystřihne, tak to, co zbyde mezi je přesně na vložku. Materiály na vložky na www.sijemdetem.cz. Patentky taky:) Maji tam toho fakt hodne, je to jen na vlastni nebezpeci :-D

9 Jana Pl. Jana Pl. | E-mail | 13. ledna 2013 v 13:21 | Reagovat

Dobrý den,
prosím o radu, zkoušela jsem šít tuto vložku s pomocí overlocku, ale naražím na problém, že když obšívám místa, kde je oblouček, tak mi steh nešívá látku tak hezky a celistvě jako, když šiji rovně. U sedu u kalhot to řeším tak, že vypnu řezák a látku lehce natahuji - narovnávám, ale určitě existuje nějaký fígl s kterým se dají obloučky šít i při zapnutém řezáku. Mám stejný overlock jako Vy, můžete mi, prosím, poradit, co mám na stroji přenastavit? Děkuji, Jana

10 Caramilla Caramilla | 13. ledna 2013 v 13:25 | Reagovat

[9]: Já šiji s vypnutým řezákem a mám to perfektní, tak bohužel asi nic lepšího neporadím, mě to těch vnitřních obloučků stačí, když vypnu řezák. Přišla jsem na to ale až nedavno, tak ve fotonávodu to ještě není přefoceno a přepsáno.

11 Jana Pl. Jana Pl. | 13. ledna 2013 v 15:15 | Reagovat

Děkuji, já už nad tím spekulovala a taky na nic lepšího nepřišla, z fotek mi přišlo, že Vaše obloučky jsou moc hezké a úhledné. Jsem si zvykla u overlocku, že když do někde úplně nelícuje, řezák to zarovná.  Hezkou neděli!

12 Caramilla Caramilla | 13. ledna 2013 v 15:21 | Reagovat

[11]: aha, a to je ještě z doby, kdy jsem šila se zapnutým ořezem :-D Obloučky jsou hodně v rukou - naučit se, jak to tam směrovat. Rychle si zvyknete ;-)

13 Rukodělka Rukodělka | Web | 24. února 2013 v 13:36 | Reagovat

Právě došívám dvě vložky, obšila jsem je na OL s vypnutým ořezem. Díky za tip, určitě se to povedlo lépe než se zapnutým!

14 Jana Jana | E-mail | 17. května 2013 v 21:38 | Reagovat

chci se zeptat, hlasi mi to ze ten strih je ulozen na utocne strance, at to nestahuju???

15 Caramilla Caramilla | 17. května 2013 v 22:14 | Reagovat

[14]: ano, stranka hlasi malware, ale zadny tam podle kontroly pana webmastera uz neni, odeslano na kontrolu Google, ale zatim jeste nebyly stranky schvaleny. Pracuje se na tom, strih muzu zatim treba poslat mejlem.

16 Majka Majka | E-mail | 14. listopadu 2013 v 19:47 | Reagovat

Děkuji za nápad. Ušila jsem již několik vložek z vyřazených froté ručníků. Zapínání jsem řešila na nitěný knoflík a největší práci dalo obšít knoflíkovou dírku. Tyto vložky se dají prát na vyšších teplotách a případně vyvařovat. Vložku, kromě několikavrstevného jádra, jsem střihla do tvaru čtverce, a pak zakulatila rohy. Vše obšila entlovacím stehem. :-)

17 Eliška Eliška | 2. ledna 2014 v 23:57 | Reagovat

Dobrý den,chtěla bych se zeptat na ty látky moc se v tom nevyznám. :-( Ale jinak mě tento nápad moc zaujal!:-) Tak bych chtěla poprosit o podrobněuší vysvětlení jaké látky budou potřeba a kam přesně je našít předem děkuji za odpověď! :-)

18 Caramilla Caramilla | 3. ledna 2014 v 15:57 | Reagovat

[17]: Látka s polyuretanovou laminací PUL se našívá ze strany, co přijde na kalhotky, tím to neproteče. Látka směrem k tělu se používá většinou bambusový velur / aksamit. A dovnitř se dává savá vrstva, třeba froté, bambusové. Nebo flíz bambusový nebo konopný. Všechny látky jsou ke koupi na ŠijemDětem.

19 Eliška Eliška | 3. ledna 2014 v 18:34 | Reagovat

Strašně moc děkuji a mohlo by se dovnitř dat jako savé jádro třeba starý ručník? :-)

20 Caramilla Caramilla | 3. ledna 2014 v 21:19 | Reagovat

[19]: Určitě ;-)

21 Eliška Eliška | 3. ledna 2014 v 23:29 | Reagovat

Děkuji! :-)

22 monika monika | 17. ledna 2014 v 13:18 | Reagovat

Dobrý den, jsem jelen z těch patentek.. Musím na tyto plastové mít speciální kleště nebo se tyto patentky přidělávají jen tak v ruce?? Prosím kdyžtak o podrobnější popis patentek, případně typ kleští, cena, obchod na internetu..
Moc děkuji!

23 Caramilla Caramilla | 17. ledna 2014 v 13:23 | Reagovat

[22]: ANo, je třeba mít spec. patentky a spec. kleště. KOupit šly na www.sijemdetem.cz a nebo na www.unuodesign.cz
Na SijemDetem je také tzn. Snap servis, který je plný kontaktů na švadlenky, co kleště doma mají a půjčí těm, co jsou z okolí.

24 monika monika | 17. ledna 2014 v 14:28 | Reagovat

Děkuji za radu! :-) m

25 Iveta Iveta | 1. února 2014 v 15:07 | Reagovat

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, na jakém šicím stroji je šijete? Chtěla bych si nějaký pořídit. Nechci nějaký předražený, ale bylo by fajn,kdyby uměl všechny potřebné stehy a bez zasekávání to prošil (i hodně vrstev, když na to přijde, jsem jak o povodních ;-)  :-x ) Předem dík za rady a tipy :)

26 Caramilla Caramilla | 1. února 2014 v 16:14 | Reagovat

[25]: No, já ale nemám nejlevnější stroj, mám tento http://sici-stroje.heureka.cz/pfaff-expression-4/
Chtěla jsem zejména horní podávání, kolenní páku a automatický odstřih nitě a aby stroj hodně prošil. Jinak počet stehů není určující, já používám jen základní stehy jako je rovný, pružný rovný, tříkroký a normální cikcak a pak stehy na dírky, ostatní je zbytné. Pokud nemáte overlock, tak je dobrý ještě nějaký dobrý overlockový steh, ideálně víc druhů, na tkanou bavlnu a pak na pružné textilie. Ale vystačíte si i s entlem.
Pokud chcete stroj, co hodne prošije, tak doporučuju pfaff. Pak jsou výborné stroje Brother, na těch jsem začínala a jsou výborné hlavně co do poruchovosti, nikdy jsem s nima nic neměla, pfaff je na tom špatně třeba s elektronikou, to jsem měla několikrát v opravně. Oblíbené jsou i Janome, ale já jsem na ně co se týče servisu a poruchovosti neslyšela moc dobré reference, tak je nemohu doporučit, ani jsem na nich nikdy nešila, ale vím, že holky je mají rády. Tak bych asi volila z těchto tří značek.

27 Iveta Iveta | 1. února 2014 v 18:45 | Reagovat

[26]:
Děkuji moc, no já to s těmi stehy zase nemyslela tak megalomansky - mám ministroj s jedním rovným stehem... jen že by byly fajn alespoň ty základní, co jste vypisovala... :) určitě se na ty značky podívám :) mamka má nějaký vymakaný stroj, ale nepustí mě k němu (prý bych jí z něj udělala kůlničku na dříví - tss!), ale kdybych potřebovala něco speciálního, tak mi to udělá, jen jsem chtěla alespoň nějaký základ :)
Ještě jednou děkuji moc za rady, určitě na ně dám a už jdu spořit do prasátka a vybírat ten pravý stroj ;)
Hezký zbytek dne :)

28 Caramilla Caramilla | 1. února 2014 v 18:50 | Reagovat

[27]: No,tak ptala jste se, co mám za stroj já :-D
Myslím, že stroj se fakt ale zničit nedá, ještě u overlocku se dá třeba ztupit nůž, pokud tam člověk jede i se špendlíkama, ale rovnosteh nevím, já bych s půjčením problém teda neměla.
Takový základní mechanický Brother bez elektroniky poskytne taky moc dobrou službu a stehů má hodně. Základní elektronický od Brother má třeba stehů méně, ale ty důležité má, takže ten je taky prima, elektronika je na obsluhu jednodušší a u Brotheru není ani poruchová. Základní pfaff už asi bude dražší než ten Brother. Janomky jsou řádově levnější.
Hlavně nebrat stroje Singer z Lidlu, to je tak pro kojo, kdo zaobroubí jednou za rok záclonu :-P

29 Iveta Iveta | 1. února 2014 v 18:56 | Reagovat

zatím jsem si teda vybrala dva:
http://sici-stroje.heureka.cz/janome-920/specifikace/#section
nebo
http://sici-stroje.heureka.cz/brother-bn-2700/specifikace/#section
co si o nich myslíte, nějaká osobní zkušenost? :) myslím, že toto by mi mohlo opravdu bohatě stačit... :)

30 Caramilla Caramilla | 1. února 2014 v 19:03 | Reagovat

[29]: Jo ten druhý už dlouho doporučuju švadlenkám nadšenkyním, co jsou spíš začátečnice, ale má ho i kamarádka, co šije už hodně dlouho a denně a je s ním moc spokojená. Janomka je krásná a má psaný overlockový pružný steh, což je praktické při šití třeba triček. TEn brother nevím, zda ho má. Za ten Brother se klidně zaručím, kamarádka ho má už 2 roky a šije denně a je stále nadšená.

31 Iveta Iveta | 1. února 2014 v 19:18 | Reagovat

Tak je to jasné :) děkuji moc! :)no, právě, že je psané, že ho má.. Tak se pro jistotu ještě zeptám prodejce. :)
Děkuji moc, snad mi bude sloužit taky tak dobře a snad ho pro mě nebude škoda :)

32 Jarka Jarka | 10. července 2014 v 17:43 | Reagovat

jednu som si na skusku usila a je to super. idem sa pustit do dalsich. aksamit je na telo isto prijemnejsi nez tie kupovane vlozky, s ktorymi mam kazdy mesiac problemy :-!
dakujem 8-)

33 Jana Jana | E-mail | Web | 22. dubna 2015 v 12:15 | Reagovat

No, to jsem blázen ! :D Že si vyráběly domácí hygienické potřeby ženy v dávných dobách samy, to je jasné, ale vůbec by mne nenapadlo, že se k tomu někdo vrátí v dnešní době ! Je to super nápad a pro mne nová zkušenost a informace. Díky za ni !!!!!!!! :-) Přeji hodně úspěchů s tímto nápadem i s dalšími vychytávkami !!!!!

34 Viera Viera | E-mail | 6. ledna 2016 v 20:16 | Reagovat

Dobry den, hladajuc nieco celkom ine som sa nahodou preklikala na tento Vas clanok, a v diskusii som sa docitala, ze viete poradit aj ohladom sijacieho stroja. Mohla by som Vas poprosit o tip na stroj v cene cca 4000 - 4500 korun, ktory by mal overlockovy steh na uplety aj tkane latky? Dakujem vopred, Viera

35 Lucka Lucka | E-mail | 8. ledna 2016 v 12:17 | Reagovat

Chtěla jsem se zeptat jestli se vám osvědčil ten polar fleec? Nebo jste zůstaly u Pul? Moooc děkuji

36 Caramilla Caramilla | 8. ledna 2016 v 12:46 | Reagovat

[35]: Já jsem polar flíz nezkoušela, moc látkové vložky nepoužívám, jedu v MS kalíšku. Jako doplněk ke kalíšku stačí vložky i bez nepropustné vrstvy. Jinak co se týče flízu, tak na plenkách s ním zkušenost dobrou nemám, švagrová si ho na svrchňáčky nesmírně chválí, ale mě ve 100% případů protekly. Měla jsem od ní půjčené její, jí vyprané a protekly. Tak fakt nevím, kde je problém... Ale s vložkama zkušenost nemám...

37 Jana Jana | 26. února 2016 v 12:23 | Reagovat

Dobry den,mam takovy dotaz na latky.Usila jsem si dve intimky z obou stran koj plys...a ono mi to klouze.Mam tu spodni stranu volit spis bavlnu s potiskem?Mam koupeny aksamit a mam obavu,ze kdyz ho nasiji na obe strany tak to bude klouzat taky...

38 Caramilla Caramilla | 26. února 2016 v 14:00 | Reagovat

[37]: Aksamit bude klouzat spíš víc než míň. Nejlepší je možná prací kord.
A taky záleží na tvaru spodního prádla, na některém mě to taky asi klouzalo:(

39 Jana Jana | 26. února 2016 v 14:23 | Reagovat

[38]: ach jo a ja se tak tesila,ze uz budu sit.Takze jeste sehnat kord...uz jsem pokukovala po starem bavlnenem povleceni...Tak jedmoducha vec a ja z toho mam zas hlavolam:-)

40 Zeus Zeus | E-mail | 10. března 2016 v 13:37 | Reagovat

Dobrý deň, chcem sa spýtať, či môžem použiť na dotykovú vrstvu vložky aj suedecloth. Do teraz som používala biobavlené froté ale suedeclothu mám veľa a ľahšie sa z neho šije. Každá rada dobráá, Ďakujem :-)

41 Caramilla Caramilla | 10. března 2016 v 13:47 | Reagovat

[40]: Já bych suedecloth na vložky nedávala z toho důvodu, že to je polyester, když už bych si doma vložky šila, tak ať jsou bavlněné nebo bambusové.
Po technické stránce bych z něj nešila menstruační vložky, myslím si, že krev to nepropustí dovnitř a nenasaje, nefungovalo by to. Leda intimky. Ale i tak, já bych suedecloth na vložky nepoužívala vůbec, leda zvenku na intimky:) Mohlo by to hezky držet na kalhotkách:)

42 Zeus Zeus | 10. března 2016 v 15:21 | Reagovat

[41]: Ďakujem za odpoveĎ. Aj keĎ som takúto čakala a obávala som sa jej zároveň :-D Skúsim zvonku na intimky teda. Mám ho doma požehnane a nejak mi nejde vymyslieť strih na tréningové nohavičky :-/ Musím sa k tomu ešte vrátiť a zabojovať, lebo už som ušila trojo a všetky boli malé alebo úzke v rozkroku :-D ale vlastne suedecloth je na plienky, no aj tie som chcela ušiť.. asi musím zabojovať s tými strihmi na plienky. Veď chcem ešte dvojo detííí, tak sa to zíjde :-D A na čo iné by som teda mohla použiť suedecloth? Počula som, že niektoré z neho čalúnia stoličky a tak..  ale ja som skôr na ešte praktickejšie alebo kreatívnejšie veci O:-) Ďakujeem

43 Caramilla Caramilla | 10. března 2016 v 17:37 | Reagovat

[42]: Pokud byste fakt nevěděla, co s tím, tak se dá odprodat tady přes blog, možná bych našla uplatnění přímo u sebe, švagrová si bude šít plenky a suedecloth právě nemá :-D
Je to látka přímo vyrobená na pleny. Jinak je to podle mě podobné česanému silonu, tím se třeba podšívají bundy, kalhoty, softky i rifle. Takže jako dotekovou vrstvu na zateplení. Ale já osobně bych to do oblečení na kůži nedávala, dávám to jen na pleny, protože tam je výhoda, že to nenasákává vodu a není to na omak moc mokré. Jinak já se snažím dávat směrem na kůži přírodní materiály.
Určitě by z toho šly šít třeba i zvířátka, panenky...

44 Betty Betty | E-mail | 18. března 2016 v 15:38 | Reagovat

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na možnosti ušití poporodních vložek, co byste doporučila za materiály? Zvažovala jsem jako nepropustnou vrstvu flíz, savou vrstvu froté (bambusové), třeba 3 vrstvy, a nevím co jako dotykovou vrstvu, asi nejlépe aksamit, což? Případně dá se jako vnitřní vrstva použít "obyčejné froté", třeba na třetiny froté žínka z Ikea? Díky za odpověď.. :-)

45 Caramilla Caramilla | 18. března 2016 v 18:16 | Reagovat

[44]: Na dotykovou vrstvu určitě aksamit, to je nejlepší volba. Když froté, tak bych volila spíš bambusové - mají na ŠijemDětem, to je super. Ale pokud nemáte sušičku, tak bych spíš šla do aksamitu, bez sušičky i to froté bambusové pak trochu "drhne" - je hrubší po usušení, hlavně na topení.
Určitě na poporodní vložky nedávat PUL a možná bych byla opatrná i s tím flízem, nevím, jak moc dýchá, přijde mi, že určitě méně jak porodnické vložky. Možná bych dala jen prodyšné přírodní materiály - ideálně konopí a bambus a ideálně froté, to hezky dýchá, klidně 4 vrstvy, ale zase, aby se to dobře pralo. Někde jsem viděla takové skládací vložky, že se pro praní rozložily a měly méně vrstev, ono se to pak lépe propere a u těch porodnických vložek by bylo dobré, aby se opravdu dobře vypraly. Celkem bych to viděla tak na 3 - 4 vrstvy v jednom místě.

46 Jominizvow Jominizvow | E-mail | 23. července 2017 v 3:20 | Reagovat

viagra in canada
http://withoutdoctorprescription.net - viagra without prescription
  viagra lily
<a href="http://withoutdoctorprescription.net">viagra without a doctor prescription
</a> - canadian pharmacy viagra professional i forgot my password
how much viagra

47 AnthozyBes AnthozyBes | E-mail | 19. srpna 2017 v 3:39 | Reagovat

cialis it is currently
http://cialis-walmart.net - cialis over the counter walmart
  groups cialis uk generic
<a href="http://cialis-walmart.net">cialis over counter
</a> - buyy generic cialis
cialis generic name location