Videonávody overlock a coverlock (párání, zakončení stehu, vyndavání látky ze stroje)

30. července 2014 v 0:30 | Petra |  Šití - tipy a recenze
Dnes je den párání, a tak jsem natočila několik fotonávodů s drobnými tipy a triky při šití na overlocku a coverlocku.

Inspirováno diskusí o tom, jak kdo páře a jak kdo ukončuje:) Já jsem to jen natočila:) Díky všem za inspiraci, hned se mi dneska páralo líp:-D Už jen to, že si člověk může vybrat, který způsob párání si vybere, dělá z párání alespoň trochu kreativní činnost:-D

Overlock - Jednoduché zakončení overlockového stehu.

Overlock - tři způsoby párání overlockového stehu.

Coverlock - fotonávod, jak snadno vyndat látku po skončení šití z Coverlocku. Párání coverlockového stehu.

Příjemné párání:-D

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Iva Iva | 30. července 2014 v 11:20 | Reagovat

Děkuji a skoro i líbám ruce! Tohle jsem potřebovala jako koza drbání:-D

2 jemi jemi | 30. července 2014 v 15:48 | Reagovat

super :) zejméná to párání, já to dělala vždy 3 způsobem, ale nejdřív jsem 10 minut zkoušela, kterou nit mám proříznou, teď jsem zkoušela 2 variantu a myslím, že konečně nebudu tápat

3 Eva Eva | 31. července 2014 v 11:36 | Reagovat

Paní Petro, Vaše rady jsou k nezaplacení.Chtěla bych se zeptat, jaký steh na overlocku jste použila při šití těch krásných legín. Já se chystám šít legíny pro dceru a malé vnučky z merino vlny a řeším, zda použít trojnitný nebo čtyřnitný (údajně pevnější)overlockový steh. Děkuji a přeji Vám stále tolik energie. Máte můj obdiv.

4 Caramilla Caramilla | 31. července 2014 v 12:50 | Reagovat

[3]: Já na všechno používám 4nitný. Zvlášť merino se dost páře, tak tam bych ho použila určitě. Š. stehu stačí 5 - 6.

5 Katarína Katarína | 8. září 2014 v 22:23 | Reagovat

výborné návody :) ešte sa len učím pracovať s overlockom aj coverlockom (mám kombinovaný stroj) a takýchto návodov by som privítala aj viac. Napríklad ako ukončujete coverlockový steh? Vytiahnem zo stroja (vďaka návodu už viem ako ;-) ), ale čo potom s tými niťami? Uzlíky?

6 Caramilla Caramilla | 13. září 2014 v 20:59 | Reagovat

[5]: Jo, na to jsem zatím nepřišla, ukončuju uzlíkama, fintu fň nevím, pokud někdo ví, sem s ní! ;-)