Září 2015

Sešívaná pestrobarevná sukně do balonu

30. září 2015 v 20:47 | Petra |  Oblečení a doplňky (galerie)
Před zimní sezonou je třeba řádně uklidit pracovnu a protřídit odstřižky:) A při tom uklízení vznikla jedna taková malá krásná bokovka. Sešívaná pestrobarevná sukně do pevného pasu a dole do balonu - stažená tkaničkou.

Tato sukénka je cca vel. M a je ihned skladem. Nositelná S - L, v jiných barvách a rozměrech bude možné též na zakázku. Při objednání přes blog je cena o 11% nižší.

Trička s raglánem: pandy a autobusy

26. září 2015 v 18:26 | Petra |  Oblečení a doplňky (galerie)
Nic nového pod sluncem, jen ten model docela dozrál:) Takovému kukuči projde doma úplně všechno:)

Krátká sešívaná sukně

26. září 2015 v 17:41 | Petra |  Oblečení a doplňky (galerie)
Sukně, která v mé hlavě je už přes rok konečně spatřila světlo světa - díky tomu, že jsem ji ušila mámě k narozeninám:)
Lehce do A.
Pro zájemce je možné si ji také u mne objednat. Při objednávce přes e-mail je cena o 11% nižší.

Sukně je ve verzi letní jen z tkané bavlny a ve verzi jarní/podzimní s lehkou saténovou podšívkou, aby bylo možno ji nosit i na punčochy:) Chtěla jsem, aby ji máma mohla ještě letos unosit, protože na letní sukni je už opravdu po sezoně:)

Ta mámy je barevná kolem dokola, vpředu modrá postupně jde do smaragdova, tyrkysova a zpět do modra.

Rhodos

16. září 2015 v 12:01 | Petra |  Rodinné fotky atp.
V neděli jsme se vrátili z dovolené na Rhodosu. Pobývali jsme v letovisku Kolymbia v hotelu Kolymbia Sun. V hotelu i místě jsme byli moc spokojení - recenze hotelu.

Na rhodském výběžku jsou 3 různé pláže a každá je trochu jiná, nejvíce jsme chodili na maličkou plážičku, kde nebyly vlny a byl tam písek až do moře, pro děti ideál.

Navštívili jsme hlavní město - hromadnou dopravou - na více jsme neměli s dětmi sil, bylo celkem dost horko. Příště bych jela spíše na konci září, což kvůli práci manžela ale nešlo.