Rodinné fotky atp.

Pozdrav z hor

6. března 2015 v 19:45 | Petra
Zdravíme z Jizerských hor. Bobujeme, lyžujeme... Bobování se nejvíc líbilo Kryštofovi, smál se na celou Studnici:)

Sáňkování

30. prosince 2014 v 22:28 | Petra
Dneska dopoledne bylo v Benešově krásně, mráz, sluníčko, pod nohama to vrzalo a z kopce to jezdilo. Vyrazili jsme s Jasmínkou na legendární benešovský kopec Karlov, ze kterého se úžasně sáňkuje, uprostřed města od kostela, krásný ladovský výjev:)

Konečně sníh!

29. prosince 2014 v 21:33 | Petra
Po dvou letech se konečně Jasmínka dočkala vytouženého sněhu na boby a sáňky. Kryštůfek na sněhu dováděl poprvé. Ani jsem nečekala, že to tak malé dítě může bavit, bobovat vydržel dobrou půlhodinu a nasmál se u toho až až... Takže jsem ráda, že máme nakonec kvalitní nepromokavou kombinézu, která zimní dovádění vydržela:)

Štědrý den

26. prosince 2014 v 11:36 | Petra
Dodatečně přejeme všem pohodové svátky a vkládáme naše fotky ze Štědrého dne.

Strávili jsme ho opět v Ondřejově v kruhu celé široké rodiny, v rekordním počtu 15:-)

Perníkový domeček

22. prosince 2014 v 21:10 | Petra
Letos můj manžel vymyslel, že upečeme perníkový domeček podobný tomu našemu domečku. Trochu jsme ho museli zjednodušit, aby to vůbec šlo vyrobit:)

Náš nový snapík

22. prosince 2014 v 19:34 | Petra
Obíhání obchodů a kroužků se dvěmi dětmi mne dovedlo k nutnosti koupit superlehkoučký kočárek Valco Baby Snap 4 ve verzi Silver Platinum. Kočárek opravdu lehoučký, skvěle se s ním zatáčí, projede i mírný terén a rozhodně nedrnčí na městských nerovnostech tak moc jako náš předchozí Cybex Callisto, ač má jen pěnová kolečka (Callisto měl kolečka gumová). Kočárek je hezky prostorný, Callisto byl už teď kryštůfkovi na šířku úzký. Rukojeť je příjemná do ruky a košík výborně dostupný a prostorný (což byl asi hlavní důvod, proč jsem se začala dívat po jiných golfkách - co Callista jsem se do košíku prakticky neměla šanci dostat, když už jsem tam něco dala, většinou to druhou stranou vypadlo...).

Jak se dá pracovat s dětmi ...

21. listopadu 2014 v 19:14 | Petra
Často mi chodí dotazy, jak se to dá zlvádat pracovat se dvěma dětma. Tak tady maličká, zlomková, ochutnávka:) Většinou se mi na tom klíně vrtí Kryštof, ale včera měla Mína mazlicí. Měla jsem radost, že Kryštof spí a já můžu v klidu pracovat a jak jsem dosedla, už jsem měla na klíně plno. Bohužel Mína teda už má dost tlusté sklo...:-P

Kryštůfek pomocník

2. listopadu 2014 v 23:57 | Petra
Jasmínka už chodí každý den do školky, a tak mi "musí" pomáhat Kryštůfek. Ochutnává látky, přeměřuje pusinku, testuje, zda jsou správně zalepené obálky. A také testuje citlivost čteček na čárové kódy u České pošty. Protože tuhle tak sežmoulal balíčky včetně cedulek, že jsem nevěřila, že je ta čtečka vůbec načte:)

Jasmína a její chlapci

2. listopadu 2014 v 23:32 | Petra
Jedna jediná holčička v celé široké rodině a 5 bratranců a jeden bráška jako bonus zdarma. No dá se tohle přežít?

Na houpačce

2. října 2014 v 23:38 | Petra
Fotky z minulého týdne ze společného houpání na hřišti. Ale zejména jsem fotila ty krásné vestičky, že:))) Ta modrá je Kryštůfkova barva, 100% ...

V šátku Lumine na zádech

20. září 2014 v 17:20 | Petra
Natibaby Lumine a dvojitý hammock v zapadajícím slunci.

Cínová svatba

19. září 2014 v 10:23 | Petra
Včera tomu bylo přesně 10 let od chvíle, kdy jsme si v evangelickém kostelíku v Soběhrdech řekli s manželem své "ano". Dočetla jsem se, že pod deseti letech je to svatba cínová:-D

Pro pobavení vkládám staré fotky, šaty jsem si šila tenkrát sama, protože jsem chtěla úplně obyčejné, jsou šity z umělého úpletu a podšity tričkovinou, kterou jsem sehnala tak, že jsem koupila velká pánská trička za 39 Kč/Ks a z toho díly vystříhala:-) Kytku jsem měla z kapusty a dělala mi ji jedna paní ze sboru:-)

Účast na svatbě byla hojná, veselici jsme měli do noci na prostoru kolem kostela (původně to býval hřbitov:-). Jo jo, vzpomínáme...

Piknik v Konopišti

17. září 2014 v 19:46 | Petra
Dnes jsme si udělali krásný den v konopišťském parku. Vyrazili jsme ekovláčkem až nad rybník, kde je louka a výhled na zámek. Tam jsme roztáhli piknikovou deku a hodovali jsme na sluníčku.

Pokračovali jsme do lesa, kde Jasmínka s Markétou postavily domeček z mechu. Dále jsme se vydali ke kostelu na Chvojeně, kde jsme z výšky koukali na Konopiště.

Cestu zpět kolem vypuštěného rybnéka jsme zakončili dole na parkovišti pohárem, zmrzlinou a kávou. Zpět jsme se do vláčku nevešli, kočáry koukaly i z okének a nebylo už ani kouska místa. Alespoň jsme část té zmrzliny cestou domů zbubli:)

Špulka

17. září 2014 v 18:50 | Petra
V úterý jsme konečně vzali babičku na zdejší krásnou krejčovskou rozhlednu Špulka. V zapadajícím slunci byla opravdu nádherná...

Na vázání na záda jsem zkoušela skoro všechny své šátky a nakonec jsem skončila u svého prastarého Vatanai, nejlépe se v něm nosí a nejlépe se váže:-)

Úvaz: Dvojitý hammock (videonávod od Vonzi)

Houby, houby, samé houby

15. září 2014 v 23:57 | Petra
Minulý týden jsme byli na dovolené na Zvůli, už v červnu jsme si ji objednali s tím, že pojedeme na houby, ale to jsme netušili, co nás čeká:) Když jsem kvůli dovolené kupovala sušičku, tak manžel strašil, že houby nakonec neporostou a sušičku nepoužijeme, ale nakonec jela někdy i 3x za den (na 9ti platech).

Počasí jsme měli nakonec celkem hezké, na začátku týdne jsme se i koupaly (já a Mína), voda v rybníce byla teplá, Kryštůfka pohlídal tatínek, takže jsem si nakonec v září zaplavala nejlépe za celé léto.

Vkládám pár fotek z dovolené...

Setkání v Luhu u Čími

2. září 2014 v 22:05 | Petra
Také letos jsme byli na "táboře" u slapské přehrady v Luhu u Čími. Tentokrát jsem s Kryštůfkem volila možnost spát v pokoji na posteli, ale i tak byl tábor náročný. Areál je totiž přímo v prudkém svahu a nelze tam prakticky použít kočárek. Navíc jsem tam jela jako doprovod Jasmínky, která byla na tábor ještě malá a musela jsem všechny hry absolvovat s Kryštůfkem v šátku. Ale bylo to fajn.

Nejlepší hry jsou takové ty, jak je rozcestí a otázka a 3 odpovědi, když děti odpoví špatně, jdou špatně a pak se musí vracet, když je tohle ve kopcovitém terénu a chodí se neustále nahoru a dolů, docela si člověk pocvičí fyzičku:) Ale naše skupinka nejmenších dětiček byla šikovná a odpovídaly správně...

Dovádění v Mirakulu

31. srpna 2014 v 18:42 | Petra
V Mirakulu jsme byli poprvé a moc se nám tam líbilo, určitě se tam zajedeme podívat opakovaně. Pro děti opravdu ráj různorodých aktivit. Občerstvení všude po areálu, které není nijak předražené. Pokud máte rádi pizzu, tak tu z Mirakula určitě doporučuji. Jasmínka měla palačinku, i ta byla dobrá, obrovská, ani ji nedokázala sníst:) Vyblbnou se nejen děti, ale i dospělí. Já si atrakce s Kryštofem v šátku bohužel neužila, o to víc mne oslovila zdejší naučná stezka lesem, úžasné nápady, většinu jsem znala, ale byly tam i nové, které jsem neznala a moc jsem si je užila.
Pro maminky malých dětí je zde přebalovací místnost a také mikrovlnka volně přístupná v areálu - pokud potřebujete přihřát příkrm.

Atrakce jsou z příjemných (pokud lze, tak přírodních) materiálů, žádný plast. Moc hezky designované a kvalitně postavené. Navíc je celý "park" udržován.

Mirakulum rozhodně stojí za výlet nejen na sraz nosičů. Má jedinou nevýhodu a to, že je velmi těžké dostat děti domů:)

Dítě na těle - setkání v Mirakulu

31. srpna 2014 v 16:55 | Petra
V sobotu 30. 8. se sjely do Mirakula nadšení nosiči a nosičky z celé Republiky v rámci akce "Dítě na těle". Cílem bylo pokusit se o zápis do knihy rekordů České Republiky. Ve 14 hodin bylo sečteno 161 nosících osob na jednom místě.

Byla to neobyčejná podívaná a nádherná módní přehlídka různých šátků a nosítek. Nenašla jsem dva stejné šátky a i nosítka byla pestrá a barevná. Nejen šátky byly originální, ale i úvazy byly velmi pestré. Mne zaujalo to, že všechny osoby, které nesly děti, vyzařovaly zvláštní energii a sebejistotu, bylo to setkání zajímavých lidí, ze kterých bylo cítit, že vědí, co dělají a že si jsou jisti, že to dělají dobře. Moc prima atmosféra.

Pojďte se se mnou podívat na přehlídku šátků a nosítek, které jsme v Mirakulu mohli vidět.

Jelikož se mi některé šátky hrozně líbily a nejsem tak zběhlá, abych hned poznala co to přesně je za šátek, tak budu ráda, pokud účastnice a účastníci napíší do komentáře šátky, které poznají (číslo fotky + název šátku) - můžete komentovat svoje, ale i cizí, které poznáte:) A můžeme hlasovat o nejkrásnější šátek?:-) Můžeme to zkusit, ale ony všechny šátky byly nádherné. A ta pestrost!

Aktualizováno 2. 9.

Pozdrav z dovolené

16. srpna 2014 v 23:30 | Petra
Dnes večer jsme se vrátili z týdenní dovolené v Dolní Černé Studnici, zítra odjíždím s dětmi na týden na tábor do lesů. Proto se všem omlouvámn, ale e-maily vyřídím až po táboře, zítra musím kromě kostela a zpracování borůvek, co jsme si dovezli, ještě vyprat, vysušit, vybalit, přebalit, zabalit atp. :-D Přišlo strašně moc objednávek na střihy, vím, že spěcháte, ale já to prostě nestíhám, v noci kojím po 2 hodnách a malý vstává mezi 5 a 6 ráno a musím už teď opustit PC a střihové objednávky prostě dneska nestíhám. Omlouvám se a díky za pochopení:-)

Níže fotky z dovolené.

Výlet na Křemešník

31. července 2014 v 12:56 | Petra
Včera jsme si udělali jednodenní výlet na Vysočinu. Navštívili jsme bratry a sestry na sborové dovolené na faře ve Strměchách a vydali jsme se společně na Křemešník a rozhlednu Pípalku. V tamní restauraci jsme poobědvali, ceny nejsou lidové, ale výborně tam vaří, doporučujeme!:-)

Kryštof v plné práci

27. července 2014 v 16:24 | Petra
Kryštůfek vyřizuje mejly:-))

Výlet ke kostelu Sv. Klimenta

25. července 2014 v 23:02 | Petra
Dnes jsme si udělali výlet k překrásnému kostelu Sv. Klimenta, který stojí v místě bývalého hradiště přímo nad řekou Sázavou. Překrásný výhled, šílený krpál:) V nohách mám nakonec asi 10 km s Kryštofem v šátku (už váží 7,4 kg:). V Čerčanech byla žízeň už tak veliká, že jsem si dala 2 (nealko) piva na ex:) U toho pití piva jsem kojila a docela se po mě otáčeli kolemjdoucí:-)

Zelený šátek s kolibříky z konopné strany:)

24. července 2014 v 20:18 | Petra
Můj milovaný konopný šátek s kolibříky navázaný z druhé světlejší strany. Moc krásný u z této strany.

Slunečníky

20. července 2014 v 13:46 | Petra
Posíláme nedělní horký pozdrav. Takto jsme šli dnes do kostela. Slunečníky jsou po mé prababičce, jsou nádherné a velmi praktické. Hedvábný šátek + slunečník pro nás rozhodně lepší volba jak kočár.

Zelený šátek s kolibříky

18. července 2014 v 21:27 | Petra
Chcete nabít jarní svěží energií? Zelený konopný šátek od Natibaby s kolibříky je dokonalá vzpruha:) Nádherná barva, přesně moje... nešlo odolat, ale příště doufám, že mě chytne sbírání známek, páč ty šátky, co si budeme povidat, nejsou zadarmo:-D

Ospravedlnila jsem si to tím, že jsem chtěla zkusit, jak se nosí v konpí a nesehnala jsem šátek s konopím na půjčení. Takže otestejeme a dáme vědět:) Už během dnešního uklízení, vaření a nakupování ho miluju, tak uvidíme, jak se chytne, má tu silnou konkurenci:-)

Velký Blaník

13. července 2014 v 18:20 | Petra
Dnes jsme zdolali bájnou horu Blaník. Kryštůfek byl i na rozhledně.

Nelumbo Blue ve svitu slunce

12. července 2014 v 11:53 | Petra
Na dovolené jsme řádně "větrali" šátek Nelumbo Blue. Na sluníčku je to opravdový skvost, jak krásně se leskne, špatně se to fotí, ale i tak... Výcvaky z procházky:)

Překrásný hedvábný šátek Nelumbo Blue

20. června 2014 v 19:57 | Petra
Dlouho jsme na něj čekali a konečně jsme se dnes dočkali. Překrásný hedvábný šátek, který byl vyroben přímo pro isatky podle vlastsního návrhu jako limotovaná edice u Natibaby. Je opravdu povedený, jak desgignem tak zpracováním. Je úžasně heboučký a měkký, ani jsem ho před prvním vázáním neprala, nebylo vůbec třeba, je celkem tenký (tenčí a jemnější jak např. Lumine, který od nich mám), neskutečně se leskne na světle (zelené hedvábí září ze zelené strany, ale probleskuje nenápadně i z té tmavě modré a dělá to opravdu luxusní efekt). Je to šátek, který by si člověk vzal třeba na ples nebo do divadla (chodí se na plesy se šátkem?:-D), ale já jsem v něm chodila po zahradě. Krásně nese, je vzdušný, super do veder. Tmavě modrá je krásná a odpovídá hodně tmavému denimu. Prostě nemám slov, nemám co vytknout. Jsem ráda, že jsem neodolala a před měsícem předobjednala. Isatky mají poslední kusy, neváhejte, nebude!:-)

Kryštůfek na své první rozhledně

17. června 2014 v 18:43 | Petra
V sobotu jsme se vypravili na novou rozhlednu kousek od Benešova. Jmenuje se Špulka a je to překrásná stavba, ze které je sympatický výhled na naše známé okolí. Je otevřena asi měsíc, na špulku vede naučná stezka, kterou pomáhaly připravovat děti z okolních škol, mj. i Jasmínky Církevní ZŠ a MŠ Archa.

Na rozhlednu "vyšel" i Kryštůfek, nelíbilo se mu, jak tam foukalo, tak jsme ho schovali:)

Smaragdové šatičky od Adelaide

17. června 2014 v 18:27 | Petra
Už se to stalo tradicí, každý rok si k narozeninám v červnu pořídím u Adély (Adelaide) jedny batikované dlouhé šaty. Letos jsem měla v plánu odolat, protože dvoje stačí a hlavně v nich nejde jaksi moc prakticky na veřejnosti kojit, ale prostě těmhle jsem neodolala. Přesně moje barvy, přesně moje délka. Navíc Jasmínce jsem tam letos koupila taky jedny a dokonale spolu ladí. Teď už jen, abychom v nich na narozeninové oslavě nezmrzly:-D